»Zdravstvo pogosto vstopa v medijski prostor v zelo negativni konotaciji, ko se zgodi kaj narobe, ko se pojavi kakšen primer korupcije, nesmotrne organizacije čakalnih vrst … Tukaj smo videli priložnost, da predstavimo nekatere pozitivne prakse.«
»Sklicevanje na ugovor vesti v trenutku, ko pacient oziroma pacientka potrebujeta zdravstveno oskrbo, je nesprejemljiva praksa, na noben način ne pride v poštev.«
»V vseh ambulantah velja, da se opredeli pacienta ob zdravstveni težavi.«
»Res pa je, da morajo vsi pacienti z zdravstveno kartico sami priti v ambulanto, ko bo začela delovati, in podpisati novo izbiro. Imajo sicer prednost (pacienti zdravnice Šorli, op. a.), ne morejo pa na to računati v nedogled.«
»Zdravstvena oskrba ni okrnjena, se pa lahko podaljša čas obravnave pacientov.«
»Kombinacija povečanega števila pacientov in pomanjkanja kadra vodi v večje obremenitve zdravnikov in zaposlenih v zdravstveni negi, kar pogosto povzroča nezadovoljstvo pacientov in zaposlenih.«
»Izvajalci zdravstvene nege so poklicna skupina, ki je ob pacientu prisotna 24 ur na dan, zato je za zagotavljaje varne in kakovostne zdravstvene obravnave pacientov zahtevano znanje slovenskega jezika pomembno.«
»Izvajalci zdravstvene nege so poklicna skupina, ki je ob pacientu prisotna 24 ur na dan, zato je za zagotavljaje varne in kakovostne zdravstvene obravnave pacientov zahtevano znanje slovenskega jezika pomembno.«
»Zato meni, da bi bilo treba ob vstopu v zdravstveno obravnavo vsakemu pacientu omogočiti tudi brezplačno testiranje.«
»Ponavljamo, pacienti, zdravstveni delavci, ustanove in reševalna vozila morajo biti ves čas zaščiteni.«
»Ponavljamo, pacienti, zdravstveni delavci, ustanove in reševalna vozila morajo biti ves čas zaščiteni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju